woensdag 19 april 2017

Best Birds!

Het zou lente moeten zijn.....het leek er de afgelopen dagen niet echt op, het was druilerig en koud. Om dan toch een beetje de lente in huis te halen ben ik aan de slag gegaan met de 'Best Birds' set.

Een heel leuke, veelzijdige stempelset, eventueel met bijpassende dies. Voor het kaartje heb ik gebruik gemaakt van cardstock in de kleuren 'Night of Navy' en 'Flirty Flamingo'. Ik heb gestempeld in dezelfde kleuren inkt als het cardstock.











Het vogeltje is gestempeld met 'Crumb Cake' op 'Flirty Flamingo' cardstock en daarna uitgestanst. De bloemetjes zijn gestempeld en daarna gestanst met de bijpassende die.


Vandaag heb ik ook wat nieuwe workshops toegevoegd. Wil je een keer meedoen? Dat vind ik leuk! Ik heb plaats voor 6 creatievelingen. Neem snel een kijkje onder het tabje 'workshops'.

Wil je iets bestellen? Dat kan! Ik verzorg graag je bestelling. Aanstaande vrijdag, 21 april, ga ik een verzamelbestelling plaatsen. Als je wat mee wilt laten komen hoor ik dat graag.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen