dinsdag 1 augustus 2017

Gezelligheid in de zomer!

Wat was het weer gezellig tijdens de afgelopen workshops! Vorige week gaf ik een workshop die in het teken stond van mannenkaarten. Ik had namelijk de vraag gekregen om eens aandacht te besteden aan de heren en kaarten te maken die speciaal voor hen bestemd zijn.
Omdat ik niet meteen met auto-, klus- of drankstempels aan de slag wilde heb ik ervoor gekozen een set te nemen die je kunt gebruiken voor diverse typen kaarten en dus ook mannenkaarten. Het enige verschil is dat je de kleuren moet aanpassen. We zijn aan de slag gegaan met de 'Happy Celebration' set en de bijpassende dies.



De workshoppers waren erg enthousiast en zijn na afloop met een aantal erg leuke kaarten naar huis gegaan. er zijn voorbeelden nagemaakt, maar ook eigen creaties onstaan, erg leuk om te zien!

Een week eerder gaf ik een workshop met de set 'Lovely Inside & Out'. Een heel andere stijl, allemaal wat liever. Ook hier kwam een boel creativiteit bij kijken en gingen mijn gasten met erg mooie resultaten naar huis. 



De volgende workshop staat gepland voor september. Vind je het leuk om ook een keer mee te doen? Dat vind ik heel erg leuk! Neem snel een kijkje op de workshoppagina! 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen